ZASADY UDZIAŁU W REJSACH

Dyskusje dot. spływów kajakowych

Moderator: adrozd

ZASADY UDZIAŁU W REJSACH

Postprzez adrozd » Pt lis 05, 2021 9:05 pm

Poniżej kilka podstawowych zasad dot. udziału oraz rezygnacji w rejsach browarkowych.

1. Rejsy ogłaszane są z odpowiednio wczesnym wyprzedzeniem, zazwyczaj w okolicach września w przypadku rejsów wiosennych.
2. O udziale decyduje zapłata zaliczki rejsowej w terminie ogłoszonym przez commodore.
3. Osoby, które się spóźnią z decyzją udziału mogą oczekiwać na zwolnienie się miejsca - wymagane jest potwierdzenie na FORUM, że jest się chętnym.
4. Zaliczka zwykle wpłacana jest w 2 ratach - brak 1 wpłaty powoduje wykreślenie uczestnika z listy załogantów, brak drugiej raty wykreślenie i przepadek zaliczki
5. Rezygnacja z udziału w rejsie każdorazowo skutkuje przepadkiem zaliczki za wyjątkiem sytuacji gdy rezygnujący SAM znajdzie za siebie zastępcę.
6. Znalezienie zastępcy przez członków załogi, kapitana, commodore czy innych browarkowiczów nie powoduje zwrotu zaliczki.
7. Od powyższej reguły zwalnia jedynie sytuacja gdy rezygnujący i zastępujący dokonają wzajemnego rozliczenia finansowego i ogłoszą wspólnie ten fakt.
8. Koszty czarteru wyliczane są z zaokrągleniem - występujące ewentualne niewielkie nadwyżki przeznaczane są na poczet koszulek rejsowych i innych drobnych opłat organizacyjnych.
9. Kapitanowie poszczególnych jednostek zbierają zaliczki od planowanych członków załogi i przekazują commodore. Osoby nie przypisane do załóg wpłacają bezpośrednio na konto commodore.
10. Kapitanowie solidarnie ponoszą koszty udziału w rejsach jednak ich potencjalna rezygnacja podlegać będzie nowym wspólnie wypracowanym zasadom.



Jeżeli coś jeszcze chcemy doprecyzować piszcie do mnie na maila lub przez whatsapp.
Avatar użytkownika
adrozd
Site Admin
 
Posty: 727
Dołączył(a): So paź 27, 2012 11:21 pm
Lokalizacja: Zabrze

Powrót do SPŁYWY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron